Dažniausiai užduodami klausimai


Kokia šalto ir karšto vandens ventilių keitimo procedūra?
Norėdami pasikeisti karšto ir šalto vandens ventilius reikia kreiptis į UAB „Vilniaus šilumos tinklai“ tel. 1840 dėl karšto vandens skaitiklių nuplombavimo, keičiant šalto vandens ventilius kreiptis į UAB ,,Vilniaus vandenys“ tel. (8 5)  266 4371 dėl šalto vandens skaitiklių nuplombavimo. Nuplombavus karšto ar šalto vandens skaitiklį (-ius) per 3 dienas turite pakeisti ventilį. Pakeistus ventilį vėl reikia kreiptis dėl skaitiklių užplombavimo į UAB ,,Vilniaus energija“ arba į UAB ,,Vilniaus vandenys“.

Dėl kokių priežasčių nešyla radiatoriai bute?
1. Viršutinis butas neišleido oro iš radiatorių;
2. Neatsukti ventiliai kolektorinėse spintose (vienas: šilumos paduodama linija, kitas: grįžtama linija) Pastaba. Taikoma naujiems butams.
3. Lauke yra aukštesnė nei +10 laipsnių temperatūra.

Dėl kokių priežasčių užsikemša kanalizacija rūsyje?
1. Dėl netinkamo kanalizacijos naudojimo;
2. Dėl UAB ,,Vilniaus vandenys“ priklausančių pilnų šulinių;
3. Dėl susidėvėjusių vamzdynų.

Kodėl pelyja sienos bute?
1. Dėl netinkamos buto/patalpų ventiliacijos;
2. Dėl peršalančių sienų;
3. Dėl nesandarių tarpblokinių siūlių.

Kas prižiūri teritoriją aplink namą?
1. Kai teritorija priklauso namui, jos priežiūra vykdo administruojanti įmonė;
2. Kai teritorija nepriklauso namui, jos priežiūra vykdo Vilniaus miesto savivaldybės konkurso būdu išrinkta įmonė.

Kur kreiptis dėl teikiamų paslaugų kokybės?
Dėl teikiamų paslaugų kokybės prašome kreiptis tel. 852316378, mob. 867918981, el. paštu info@castradeservice.lt.

Kur kreiptis įvykus avarijai elektros, vandentiekio, kanalizacijos, šildymo ir karšto vandens sistemose ne darbo metu?
Įvykus avarijai ne darbo metu, skambinkite trumpuoju numeriu 1355 – į UAB „Grinda“ (avarijų likvidavimas).

Kur kreiptis sugedus liftui?
Sugedus liftui reikia kreiptis į tiesiogiai į liftą aptarnaujančią įmonę, kurios telefonas nurodytas skelbimo lentoje pateiktoje informacijoje.

Kokios yra vandentiekio, šildymo, kanalizacijos ir karšto vandens vamzdynų atsakomybės/nuosavybės ribos?
Šalto vandens skaitiklis priklauso UAB ,,Vilniaus vandenys“, karšto vandens skaitiklis priklauso UAB ,,Vilniaus šilumos tinklai“, vidaus inžinierinę įranga iki atsišakojimo į butą prižiūri UAB ,,CASTRADE SERVICE“.

Kodėl valytoja valydama bendro naudojimo laiptines neatkelia prie butų esančių kilimėlių?
Dėl pelėsio susidarymo po kilimėliais.

Kodėl visi gyventojai turi mokėti už tarpblokinių siūlių remontą, nors siūlės nebuvo tvarkytos ties mano langu?
Nes namo fasadas priskiriamas prie namo bendro naudojimo konstrukcijų.

Kaip skaičiuojamos mėnesinės įmokos?
Proporcingai patalpų savininkų bendrosios nuosavybės daliai.

Kur gauti naują atsiskaitymo knygelę?
Užsisakyti atsiskaitymo knygelę galite paskambinę į AB „ESO“ klientų aptarnavimo skyrių telefono numeriu 1802. Nauja atsiskaitymo knygelė bus išsiųsta nemokamai paštu Jūsų nurodytu adresu.

Daugiabučių namų rūsių dezinfekcija, dezinsekcija.
1. Daugiabučių namų gyventojai, pastebėję rūsiuose ar kitose bendrojo naudojimo patalpose kenkėjus (blusas, tarakonus, skruzdėles, peles ir t. t.), turi apie tai pranešti elektroniniu paštu arba telefonu savo namo administratoriui.
2. Dezinfekcijai sunaudotos lėšos priskaičiuojamos visiems laiptinės (namo) patalpų savininkams proporcingai turimų patalpų bendrajam plotui.

Ką daryti norint pradėti laiptinės remontą?
Norint remontuoti laiptinę, taip pat pakeisti laiptinės duris ar pašto dėžutes naujomis, privaloma pateikti daugiau nei pusės laiptinės gyventojų raštišką prašymą tokiems darbams atlikti.
Kontaktai

UAB "Castrade service"
Perkūnkiemio g. 47-106,
LT-12101, Vilnius
Tel: 8 (5) 2316378
Mob.tel: +370 679 18981
E.paštas: info@castradeservice.lt